Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

SEARCH

Memuatkan ...

Ahad, 14 November 2010

❤ gambar sebelum semasa dan selepas banjir di rumahku

www.tips-fb.com

ss 




ni gambar banjir yang diambil di rumah sendiri. kakak yang snap semua gambar. mak cakap air naik dengan cepat . tapi nasib la barangan elektrik macam peti ais, tv dan mesin basuh tak rosak , sempat diselamatkan.




 ni area dapur. memang dapur la yang
masuk air dulu


kawasan tengah antara dapur dan ruang tamu


ni depan rumah, habis tenggelam

kat dalam gambar tu beckho abah. abah terpaksa suruh kawan beliau bawak beckho sebab nak selamatkan baju, kipas dan sebagainya. beckho tu terpaksa mengharungi air banjir .


tu semua baju abah. banyak kot.
time ni dah ambik semua barang


abah letak barangan elektrik dan peti ais 
dalam sampan hingga sampai ke kereta.
beliau org pertama yang berjaya 
selamatkan barangan elektrik


rumah jiran dinaiki air


tolong menolong.

ni pulak pic lepas banjir. tengok la keadaan rumah, sangat la teruk. pasir penuh dekat lantai. baunya sangat teruk sampai nak muntah je rasa.

walaupun dah cuci rumah, almari ada yang tak buang lagi. bau almari pon memang sangat busuk. habis kembang dan pasir melekat pada almari tu.


pasir menghiasi lantai


kalau dah kering lagi susah nak cuci



ni dah siap basuh dah.


ha sangat kesiankan? tengok la keadaan rumah I yang sangat teruk ni. macam mana la rumah orang yang selalu ditenggelami air? lagi kesian. I baru je pertama kali.

ok apa tunggu lagi. sila bank in duit di akaun bank I sebagai sumbangan ye. kasihanilah mangsa banjir di kedah hehehe. sambungan dari enrty sebelum ni, sila klik SINISINISINISINI dan SINI

Photobucket








 bubye  
Graphics


5 LOOLIPOP:

Fello Ariza berkata... [Click To Reply]

eh..

rumah Qu pun kene banjir gak ea..

Qu azniza ;) berkata... [Click To Reply]

@ fello ariza
yup terkena jugakkk

rohanazainal berkata... [Click To Reply]

bersabarlah adik Q..
taper.. at least ada pengalaman..
pasnie kalo banjir tidak gusar lagi..
hahaha..

nasib baek sebab tiada kemalangan jiwa kan?

liyana aziz berkata... [Click To Reply]

dah surut kan?? alhamdulillah semua sempat selamat.. lepas ni kena rajin mengemas balik la kan?? kikikiki

natasya berkata... [Click To Reply]

ciannye kat hg... :(


ShoutMix chat widget
Related Posts with Thumbnails